Hakkımızda
Esdisis Bilişim & Yazılım Hizmetleri, çağrı merkezi ve diğer sektörlerin yazılım ihtiyacını karşılamak amacı ile 2015 yılında Emre ve Ali Özdemir kardeşler tarafından kurulmuştur. Esdisis isminin açılımı ; Eskişehir Dijital Sistemler’dir. Kurucuları tarafından sektöre uluslar arası ismi ile Semi-Predictive Dialer System ( Otomatik Arama Sistemi ) ile giriş yapmaları nedeni ile bu isim verilmiştir.
-
Son Yazılar
Kategoriler
Chatbot, bir mesajlaşma platformunda “yaşayan” ve kullanıcılar ile etkileşime giren bilgisayar programıdır. Chatbot, bir yapay zeka örneğidir. Her etkileşimde kullanıcıları akıllıca öğrenir. Bunu, insan beynindeki sayısız bağlantıyı teknolojik olarak taklit edip bir sinir ağları sistemi kullanarak gerçekleştirirler.
Facebook’un mesajlaşma platformu üzerinden chatbot’u kullanan bir markadan örnek verelim :
Spotify, milyonlarca şarkıya erişmenizi sağlayan bir dijital müzik servisidir. Chatbotları doğrudan Facebook’tan oynatma listeleri oluşturma konusunda açıklamalar yapmaya yardımcı olmaktadır. Ruh halinize göre oynatma listeleri ve dinlemek isteyeceğiniz herhangi bir müzik türünü önerir.
İyi Bir Chatbot Özellikleri
- Her etkileşimden öğrenir.
- Konuşmanın amacını çözer.
- Gelecekteki müşteri etkileşimlerini öngörür.
- Veritabanındaki bilgileri gerçek zamanlı olrak alır ve günceller.
- Süreçleri daha basit, kolay ve verimli yapar.
- Kullanıcı ile etkileşirim karmaşıklaşırsa canlı müşteri temsilcisine geçiş sağlar.
Müşteri hizmetleri chatbot, müşteri hizmetlerinde kullanılmak üzere özel olarak tasarlanmıştır. Bu chatbotlar temel müşteri sorgularında son derece yararlı olabilirler. Ayrıca müşteri deneyimini iyileştirmek için de kullanılabilirler.
Müşteri Desteği İçin Chatbot’u Kullanmanın Birçok Faydası Vardır:
- 7/24 kullanılabilirlik
- Daha basit ve kişiselleştirilmiş etkileşimler
- Self-servis ile sorunları daha kolay çözme
- Müşteri memnuniyetinde artış
- Müşteri hizmet otomosyonu ile daha düşük maliyet