Müşteri Bağlılığını Arttıracak Fikirler

blog-thumbnail

Bugünlerde, işletmelerin müşterilerle etkileşim kurması yönünde ciddi değişimler yaşanmaktadır. İşletmeler yalnızca bir ürün ve hizmeti sunmaya odaklanmıyor. Artık her işletmeninin önceliği müşteri angajmanıdır. Müşteri odaklı pazarlama stratejisi, çoklu iletişim kanalları ile müşteriler ve işletmeler arasındaki iletişimi sağlamaktır. İşletmelerin neden müşteri bağlılık fikirleri geliştirmeleri gerektiğini gösteren endüstri istatistiklerinden bir kaç örnek verelim: Yeni müşteriler kazanmak mevcut müşteriler ile çalışmaktan 6 kat daha fazla pahalı Mevcut bir müşteriye satış yapma olasılığı, yeni bir müşteriye satış olasılığından 14 kat daha yüksek Yukarıdaki istatistiklerin genel bir analizi yapıldığında, mevcut müşterileri mutlu ve mutlu tutmanın yeni fırsatlara dönüştüğünü göstermektedir. Ve bu sadece iyi düşünülmüş bir müşteri bağlılık planı ile gerçekleştirilebilir. Bu nedenle müşteri bağlılığını arttırmayı […]

Müşteri Desteği İçin Chatbot Kullanımı

blog-thumbnail

Chatbot, bir mesajlaşma platformunda “yaşayan” ve kullanıcılar ile etkileşime giren bilgisayar programıdır. Chatbot, bir yapay zeka örneğidir. Her etkileşimde kullanıcıları akıllıca öğrenir. Bunu, insan beynindeki sayısız bağlantıyı teknolojik olarak taklit edip bir sinir ağları sistemi kullanarak gerçekleştirirler. Facebook’un mesajlaşma platformu üzerinden chatbot’u kullanan bir markadan örnek verelim : Spotify, milyonlarca şarkıya erişmenizi sağlayan bir dijital müzik servisidir. Chatbotları doğrudan Facebook’tan oynatma listeleri oluşturma konusunda açıklamalar yapmaya yardımcı olmaktadır. Ruh halinize göre oynatma listeleri ve dinlemek isteyeceğiniz herhangi bir müzik türünü önerir. İyi Bir Chatbot Özellikleri Her etkileşimden öğrenir. Konuşmanın amacını çözer. Gelecekteki müşteri etkileşimlerini öngörür. Veritabanındaki bilgileri gerçek zamanlı olrak alır ve günceller. Süreçleri daha basit, kolay ve verimli yapar. […]

Akıllı Arama Sisteminin Faydaları

blog-thumbnail

Akıllı Arama Sistemi (Predictive Dialer) , datalarınızda belirlenmiş olan müşteri ve kişileri, otomatik olarak arayıp müşteri temsilcilerine otomatik bağlayan sistemdir. Akıllı Arama Sisteminin sağladığı faydaları sizin için sıraladık: Datanızdaki numaraları art arda arayarak mevcut temsilcilere akıllıca çağrı atayabilir. Ayrıca çağrı hızlarını artırarak, kısa bir zamanda daha fazla kişiye ulaşılabilir. Her çağrıda sıfır bekleme süresi vardır. Bu sayede müşteri temsilcileri daha fazla çağrıya çıkabilmekte ve ölü zaman en aza inmektedir. Akıllı Arama Sisteminde, hem gelen çağrıyı cevaplayabilir hem de çağrı çıkabilirsiniz. Müşteri arandığında müsait değilse, müşterinin müsait olduğu zaman sisteme eklenir. Eklenen zamanda müşteri otomatik olarak aranır. Temsilcinin görüştüğü müşteri birdaha aranmak istemiyorsa, numara listeye alınır ve birdaha sistem numarayı aramaz. […]

Get Best Services from Our Business.